top of page

Noul meu asistent din bucătărie - Mix&Go by Russell Hobbs


-

Hey, bine ai venit/revenit pe blogul meu! Ai văzut articolul trecut despre cum reușesc să scad în greutate foarte ușor schimbând doar câteva reguli din alimentație?

DACĂ NU, mută tu frumușel cursorul și dă click aici pentru a nu rata câteva idei despre alimentație. Idei pe care eu le pun în practică și reușesc să slăbesc.

DACĂ DA, vin cu o continuare a acelui articol în care ți-am pregătit un review la bunăciunea recent achiziționată pentru a avea un asistent în bucătărie. El este noul meu ajutor când am nevoie de a prepara ceva rapid pentru pachet. Am filmat un videoclip în care îți arăt cum scot drăcia din cutie și apoi o testez. După ce vezi filmulețul, ai și câteva poze mai jos.

Thaaa daaaa!

-

-

Îmi place la nebunie că pot lua recipientul cu mine oriunde mă duc. Este nevoie doar să spăl capătul cu lamele, pun capacul și e gata de transportat!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

De cânt m-am apucat intensiv de sală, îmi este de ajutor în privința alimentației și a căratului mâncării. Îl folosesc mai des față de celălalt blender pe care-l am pentru că se spală mai ușor și partea cea mai tare este că pot pleca cu recipientul în care am făcut mixul de fructe/legume. De aceea se și numește Mix&Go, thăăăă! Ce e și mai tare, acesta are un recipient pentru gheață să țină băutura rece (asta după ce îl umpli cu apă, îl bagi la congelator și într-un final îl atașezi de capac). În zilele toride de vară merge perfect!

Îl port după mine aproape zi de zi pentru porția zilnică sănătate și gustoșenie!

Dacă îți face cu ochiul așa cum mi-a făcut și mie de pe raftul din magazin, uite-aci un link de unde îl poți comanda de pe altex.ro sau fugi repejor în magazin și fură-l cu bani cât încă mai este valabilă reducerea!

Pe pagina Acasă a blogului găsești în dreapta jos o secțiune unde te poți abona pentru a fi la curent cu postările mele. Dacă ai și tu un blender sau urmează să îți cumperi unul, tocmai bine pentru că vreau să revin cu un articol în care voi scrie câteva rețete delicioase! Stai pe aproape cu ochii în patru după următoarele articole, revin curând!

Pupici smoothicioși și sănătoși ! Bye-Bye!

Comments


bottom of page