top of page

Minte fericită într-un corp sănătos


Astăzi este vorba despre sănătate și stare de bine, despre ambiție și perseverență, iar nu în ultimul rând despre fericire și atingerea targeturilor.

De câte ori te-ai gândit la corpul tău că merită un stil de viață sănătos? De fapt întrebarea asta nu e importantă, ci următoarea. Ce te-a făcut să-ți iei gândul de la această idee?

Ce e mai important decât casa sufletului tău? Sună cam bisericesc, dar na ... Acum pe bune, ce este mai important??

Întrebări la care doar noi înșine putem răspunde, nu bunica, verișorii, cățeii sau purceii. De-a lungul timpului am încercat să caut motivația necesară de a pune capăt obiceiurilor plăcute, însă care erau otrăvitoare.

Mulți dintre noi preferăm fundul mare în defavoarea mișcării, iar un meniu de la Mc merge perfect, mâncare sănătoasă bleah! Apoi se naște frustrarea și neîncrederea, de unde or fi apărut și astea? Te-ai împiedicat de ele? Aaaa, cum, nu știai că le cari în spinare după tine de ceva vreme? GATA cu LENEA și mișcă puțin din fese! Trezirea și nu te mai plânge!

Am trecut de curând de cealaltă parte a baricadei și mă simt mult mai bine. Ușor, ușor schimb câte ceva și încep să-mi conturez stilul de viață. Fac mai multă mișcare, am început să gătesc mai mult decât o făceam, evit pe cât posibil alimentele nesănătoase (fastfood, dulciurile, sucurile acidulate etc), de vineri încep cu un abonament la sală, iar mai nou (sper că se observă) muncesc mai mult la blog. Toate astea pentru mine, pentru liniștea mea interioară, pentru sănătate și pentru un plus de shine and glam!

Vreau să împărtășesc cu tine tot procesul meu de „căutare a echilibrului” și lupta mea continuă cu lenea, poate reușesc să te pot inspira cumva. Trebuie să ieși din coconul ponosit și să-ți întinzi aripile frumoase de fluture! Hai împreună cu mine să facem o schimbare de care vei fi mândră/mândru mai târziu.

Cam atât pentru azi, te țin la curent pe Facebook și Instagram cu ce mai fac, iar în curând vreau să îți scriu despre ce mănânc de am început să slăbesc.

Rămâi pe aproape pentru următoarele articole!

Comments


bottom of page