top of page

the original beautyblender - este bun de ceva sau doar vorbe ?

Hello gagici, în urmă cu câteva zile am descoperit cu stupoare că mi-a dispărut beauty blenderul de la NYX. Îmi suflec mânecile halatului pe care obișnuiesc să-l port prin casă și mă implic într-o căutare disperată fără rezultat. Off, dacă nu aveam nevoie de el în fiecare zi să-mi aplic tencuiala pe față, nu mă stresam prea mult. Totuși, știu cine este vinovatul, bestiuța de Bagheera. Dacă nu îl cunoașteți încă, banditul din poza de mai jos este dumnealui. Știu că nu apare cu fățuca lui de bestiuță fioroasă, însă pregătesc un articol despre el care să apară în secțiunea „lăbuțe jucăușe” din meniul site-ului meu.

Nu l-aș fi acuzat fără să am o dovadă, dar dat fiind faptul că l-am prins într-o zi când se juca cu burețelul, acum știu cine-i făptașul! Arăta ca după război săracul beauty blender de la NYX și mi-am zis că trebuie să-mi iau altul curând. Probabil bestiuța de motan a auzit și s-a simțit liber să-mi facă această „favoare”, astfel curând a devenit IMEDIAT ... 

Uite-așa „am fost obligată” să merg la shopping! Am avut de-a lungul timpului beauty blender de la KIKO Milano, de la NYX, unul „no name” din Auchan, iar acum mi-am propus să-l cumpăr pe cel original. Cu prima ocazie am fugit în Sephora.

M-am învârtit de câteva ori, dar acesta era lângă casele de marcat așteptând să apară cineva și pentru el. Îl găsiți în mai multe variante de culori (alb, negru, roz bombon ca al meu, roz pal-pudrat, crem, roșu etc) și în trei variante de mărimi în funcție de utilitate. Acest beautyblender este mai bun datorită finish-ului mult mai fin pe care-l oferă. Pare-mi-se că „înghite” și mai puțin produs, adică fond de ten. Cu inima deschisă vă recomand acest beautyblender în cazul în care ați pus ochii pe el și sunteți în dubii. Este de aproape două, respectiv trei ori mai scump decât cele avute până în prezent. Merită toți banii, chiar dacă nu este accesibil pentru toată lumea, însă, având în vedere că îl schimbăm după multe luni (de două ori pe an sau chiar mai rar, de trei ori în doi ani ... ) zic că nu este o avere. 

Obișnuiam să îmi aplic fodul de ten încă din liceu și până acum 3 ani, cu degetele. Tehnica cu pensula nu mi se pare potrivită, doar dacă vrei s-o folosești în loc de gletieră. Am renunțat la aplicarea standard în favoarea burețelului, din dragoste pentru degete și produse curate. Nu mai suportam să-mi văd amprentele făcute cu fond de ten pe tot ce se afla în porfard. 

Folosiți sau ați încercat un beauty blender? Este mai plăcută aplicarea decât cea cu degetele, ori preferați alte tehnici, cum ar fi cea cu pensula sau cea cu aplicatorul din silicon? Sunt curioasă să aflu răspunsul vostru, chiar de-ar fi să mor repede precum curioșii!

Cu drag,

a voastră Miancu.

bottom of page