top of page

Cele mai bune filme din 2016 - categ. Povești de viată

Am făcut o selecție de 42 de filme pe care le-am văzut anul trecut în cinematograf (sau cel puțin ce îmi mai amintesc din ele).

Am încercat să le pun pe categorii și în ordine în funcție de cât de bune mi s-au părut. Deci nr 1 din listă este „cel mai bun”, iar ultimul cam „cel mai slab” din fiecare categorie. Nu aveam cum să pun toate trailerele în acest articol, așa că l-am împărțit pe categorii. Aici am doar prima parte din cinci.

Sper să îți placă lista mea, pe mine m-au trecut fiorii la anumite filme când am revăzut scene din trailere. Vizionare plăcută și baftă la downloadat de pe torrente!

1. Hacksaw Ridge - IMDb link

2. Allied - IMDb link

3. The Light Between Oceans - IMDb link

4. Live by Night - IMDb link

5. Me Before You - IMDb link

6. Passengers - IMDb link (trebuia să fie la categoria Sci-Fi, dar mi-a plăcut mai mult povestea dintre cei doi)

7. Collateral Beauty - IMDb link

Sursă imagine: Pinterest.com

bottom of page