top of page

Zic că e timpul să tai răul de la rădăcină, a crescut prea mult

Îți aduci aminte când ziceam că vreau să slăbesc, să mănânc sănătos și să fac pe dracu-n patru ca motivația mea să persiste? Eh, nu am reușit, se mai întâmplă ... Am o scuză, nu aveam toate informațiile de care aveam nevoie pentru a schimba ceva. Poate că am pierdut câteva bătălii, dar sunt gata să câștig războiul și să întorc în favoarea mea jocul.

Ce s-a schimbat? Am zis că este timpul să-mi fac temele.

Am aflat mult mai multe despre mâncare, cum aceasta se transformă în energie dacă îi dai corpului alimentele de care are nevoie.

Am învățat că activitatea fizică trebuie să aibă un scop, să lucrez în fiecare zi din săptămână grupe musculare diferite și nu exerciții haotice în funcție de cum bate vântul.

Mi-am dat seama cât de important este pentru corp și minte un program organizat și nu unul haotic.

Am învățat care-mi sunt prioritățile, ce pot amâna sau la ce pot renunța pentru că nu-mi folosește.

Învăț să mă descopăr, să spun „nu” când este nevoie fără să-mi fie teamă că pierd ceva sau pe cineva. Să spun adevărul chiar și atunci când doare, fără să o iau pe ocolite pentru a nu supăra. O persoană care-ți înțelege și respectă punctul de vedere chiar dacă nu este de acord cu el, nu se va supăra în vecii vecilor.

Am decis să iau alegeri în viață pentru mine, nu pentru ce cred „X” și „Y” că este „normal”. Dacă societatea este slab sau prost informată, ori nutrește sentimente de invidie, ură sau rușine față de anumiți indivizi, nu trebuie să renunț la ce consider EU că este bun pentru MINE. Nimeni nu poate să-ți spună ce este bun pentru tine sau ce să faci pentru a fi fericit. Atunci când timpul e dus de mult, iar în urmă au rămas doar regrete că nu ai procedat așa cum era mai bine, acele persoane își văd de viața lor și nu îți vor simți tristețea. Suntem pe acest pământ să ne trăim propiile vieți, nu pe ale altora. Trebuie doar să îți asculți instinctul, pentru că tu știi ce e mai bine pentru tine. Aici intervine dorința ta de a-ți cunoaște propria persoană fără bariere și de a acționa onest față de cei din jurul tău fără a jigni pe cineva.

Pe scurt, învăț să mă iubesc, să mă apreciez și să fac tot posibilul pentru fericirea mea. Dacă eu sunt fericită și cei din jurul meu vor fi la fel dacă chiar le pasă de mine.

Am dat dintr-un subiect în altul, dar cum îmi place să zic, îmi doresc o „minte fericită într-un corp sănătos”. Corpul este legat de starea de spirit, una fără cealaltă nu te va ajuta să trăiești în armonie.

Sursă imagini: Pinterest.com

bottom of page