top of page

Cel mai Piccolino 3in1 by Nescafé

Ce rost ar avea săptămâna dacă nu încep ziua de luni cu o cafea?!

Am dat peste această mini cafea 3in1 datorită prietenei mele. A venit într-o zi la muncă cu o pungă de la LIDL, își cumpărase mai multe tipuri de cafea. Am făcut ochii mari de curiozitate când am zărit cutia cu pliculețe Nescafé.

Pachetul mi-a atras atenția cu ceșcuța inscripționată cu „Piccolino 3in1 Nescafé”. Mi-am zis că trebuie neapărat să o încerc și nu oricum, ci făcând un video în timp ce mă bucuram de prepararea ei. Dacă și tu vrei o ceșcuță, caută în magazine pachetul de 24 de plicuri și o vei găsi alături.

„Piccolino” provine de la cuvântul „piccolo” din limba italiană, care înseamnă „mic”, dar conceptul este românesc. Bravo vouă care ne bucurați cu această mică minunăție! Cafeaua oferă un gust intens în cei 60ml cu un strop de lapte, eu o beau cu un plus de lapte. Beau cafeaua fără lapte, dar cea cu lapte este plăcerea mea nevinovată care mă unge pe suflet din când în când.

Sursă foto: Pinterest.com

bottom of page