top of page

Reprezentant AVON, unde? Ce CONCURS ?!

Știu că ți-a fost dor de mine, câtuși de puțin acolo. Revenirea mea sper să merite, vreau să organizez un CONCURS ! Daaaa! Pentru prima oară îți ofer ceva mai mult decât doar informații.

Zilele trecute am filmat un videoclip în care încerc să te conving să te alături echipei liderului meu. Mi-aș dori tare mult să știu că suntem în aceeași echipă, îndrumați de o persoană competentă și interesată de viitorul nostru ca reprezentanți.

Apropo, chiar dacă nu te interesează oferta mea, poți recomanda o persoană care se poate înscrie și tot poți câștiga un CADOU ! Vizualizează videoclipul de mai jos pentru toate detaliile de care ai nevoie!

Înainte să dai play la videoclip, apasă pe butonul YouTube pentru a-l vizualiza într-o versiune mai mare. Mulțam!

Dacă nu vezi bine videoclipul, apasă aici să te trimit pe YouTube => https://www.youtube.com/watch?v=5o5Pz0O04BE

Te aștept cu un Like dacă îți place, un Subscribe dacă vrei să mai vezi ce postez pe YouTube și un Share filmulețului sau acestui articol dacă ești cu inimă bună și vrei să faci un bine, adică această informație să ajungă mai departe.

Dacă te-ai decis,

Aici găsești Facebookul liderului meu, Neacșu Gabriela => https://www.facebook.com/Neacsu-Gabriela-395070907533782/

Tot ce trebuie să faci, este să o contactezi pentru a te îndruma către înscrierea ta cu succes ca reprezentant Avon.

Produsele din imaginea de mai sus le poți obține ca reprezentant AVON în primele tale 5 campanii consecutive.

REGULAMENTUL concursului

1. Dă like paginii mele de Facebook => https://www.facebook.com/cristinaiancusimirela/

2. Dă Share/Distribuie videoclipul acesta https://youtu.be/5o5Pz0O04BE pe pagina ta de Facebook, iar postarea trebuie să fie neapărat publică să o pot vedea

Doar doi pași super simpli pentru a te înscrie în concursul organizat de mine !

Voi alege câștigătorii la sfârșitul fiecărei campanii ajutată de https://www.random.org/ , îi voi anunța în acest articol și voi da știre-n țară pe Facebook.

CADOURI

Campania 5 - 23.03.2017 - 12.04.2017

1. pentru reprezentanți

2. pentru persoane care-mi recomandă oameni interesați de a deveni reprezentanți Avon

Unul dintre cele două produse de mai jos

3. pentru câștigătorul extragerii la sorți

Campania 6 - 13.04.2017 - 03.05.2017

1. pentru reprezentanți

2. pentru persoane care-mi recomandă oameni interesați de a deveni reprezentanți Avon

Unul dintre cele două produse de mai jos

3. pentru câștigătorul extragerii la sorți

Campania 7 - 04.05.2017 - 24.05.2017

1. pentru reprezentanți

2. pentru persoane care-mi recomandă oameni interesați de a deveni reprezentanți Avon

3. pentru câștigătorul extragerii la sorți

Campania 8 - 25.05.2017 - 14.06.2017

1. pentru reprezentanți

2. pentru persoane care-mi recomandă oameni interesați de a deveni reprezentanți Avon

3. pentru câștigătorul extragerii la sorți

Campania 9 - 15.06.2017 - 05.07.20171. pentru reprezentanți2. pentru persoane care-mi recomandă oameni interesați de a deveni reprezentanți Avon

3. pentru câștigătorul extragerii la sorți

Mult succes !

Câștigătorii

Campania 5 - din păcate nu a fost nici o persoană care să respecte ce-i doi pași simpli, chiar vreau să dau cadourile, trebuie să ai videoclipul făcut de mine pe pagina ta de facebook, iar postarea musai să fie publică !!!

Campania 6 - Gabriela Roșu

Campania 7 - Claudia Daniela

Campania 8 - Mirela Popescu

Campania 9 - Cynthia Christine

Felicitări tuturor câștigătorilor !

sursa imaginilor: Pinterest.com

bottom of page