top of page

Turquoise Restaurant - Fine Turkish Cuisine

Iubesc mâncarea! Și tu, nu? Asta e, iubesc mâncarea și nu mă pot abține când dau peste ceva cu adevărat delicios și al naibi de prezentabil! În urmă cu câteva zile am fost la un restaurant turcesc și ... ei bine am gustat ceva. Fiiieeeee, nu doar am gustat, m-am abținut să nu cer și la pachet. Am făcut iar o abatere în ciuda deciziei mele de a consuma alimente cu mai puține calorii. Asta e, măcar a meritat!

Când am intrat în restaurantul Turquoise, aproape tot personalul din zonă a întors capul cu zâmbetul pe buze spre intrare pentru a oferi un „Bun venit!” ca la carte. Ce senzație nemaipomenită mi-a dat acel moment! Se aproprie de mine o domnișoară amabilă și mă invită să iau loc prezentându-mi mesele disponibile, să mă așez unde îmi place mai mult.

M-am făcut comodă, cercetez meniul și după câteva minute revine la masa mea întrebându-mă dacă doresc ceva de băut înainte să comand ceva de mâncare. Sigur că da! Știam deja ce vroiam să beau, cafea de la mama ei! Am auzit că primul magazin de cafea a fost deschis în Constantinopol, iar cafea mai bună decât cea turcească nu mai găsești. Păi ajung într-un asemenea restaurant și să ratez o așa ocazie? Neaaah!

Într-adevăr, cafeaua aceasta cu caimac mi-a răsfățat simțurile. Lângă ea mai sunt două recipiente, apa care este esențială și o bucățică de rahat turcesc cu un sâmbure de fistic pe care să-l mănânci după ce ai terminat de băut. Cafeaua este mmmmm și apoi cireașa de pe tort cu acel mic dulce este parcă dintr-o altă poveste!

Hai să îți fac un mic tur al restaurantului înainte să vezi ce-am mâncat.

Totul este elegant, decorul te duce într-o altă poveste, iar personalul este foarte amabil și grijuliu pentru a ajuta la buna ta dispoziție.

Mai jos sunt poze cu ce am mâncat. M-am bucurat de niște „chifteluțe” din carne mixtă cu vinete, sos de iaurt și roșii. Acest fel de mâncare se numește Ali Nazik și toată combinația îți întrece orice așteptare. Îți garantez! Apoi ca desert am zis să comand ceva tot specific turcesc, am ales baclava cu fistic, cu toate că mereu am susținut sus și tare că este un desert groaznic. Ei bine, în acest moment râd de mine, că nu am știut ce-i bun. De fapt poate am avut o experiență neplăcută, dar în acest restaurant am servit cel mai delicios desert mâncat vreodată. Fără să exagerez! Adoram tiramisu, iar acum această minunăție l-a detronat. Knockout!

Mulțumesc restaurantului Turquoise pentru o experiență superbă, de neuitat, începând de la primirea amabilă, continuând cu preparatele nemaiîntâlnite, până la confortul și povestea pe care ți le oferă atmosfera!

Te rog să nu sari la sărmanul ecran, sunt doar fotografii, totuși reale și nePhotoShopate. Dacă vrei și tu, uite-aici harta, click și fuguța la mașină! Uite un număr de telefon pentru rezervări 0731 826 222.

Dacă ajungi curând pe acolo, te rog spune-le mulțumesc încă o dată și din partea mea! Merci!

„Turquoise Restaurant s-a deschis în luna ianuarie cu viziunea de a crea în București cea mai autentică și mai deosebită experiență culinară turcească. Ingredientele frecvent utilizate în specialitățile turcești sunt: miel, pește, pui, vită, vinete, ardei, ceapă, usturoi, linte, fasole și roșii. Nucile, fisticul, alunele împreună cu condimentele au un loc special în preparatele din bucătăria turcească și sunt utilizate în scară largă în deserturi.” - spun cei din partea restaurantului.

Mai multe găsești aici:

bottom of page