top of page

Mini Benefit Cosmetics - de mai mult nu există bănet

Nebunie mare cu cosmeticele de la Benefit. Multe fete adoră produsele lor și am zis să îmi iau ceva, să mă dea și pe mine pe spate! Pe langă câteva produse de la Sephora, mai aveam nevoie de fond de ten și de un baton pentru contur, rămăsesem fără ele. Am fost în vizită și pe la NYX și Kendra pentru a-mi cumpăra jucăriile.

Povestea începe cam așa ...

Am plecat frumușel în Mega Mall să caut Sephora, știam că dau de prețioase pe rafturile magazinului. Mă plimb cu ochii-n patru după ceea ce căutam și dau de un întreg stand. Wow, super tare, doar că mi-a pierit zâmbetul când am văzut prețurile. Nu dispuneam de atâția bani să îmi cumpăr tot ce aveam în plan. În secunda doi mi-am amintit că exista și varianta mini a tușului de ochi, el era principalul pe lista mea. M-am uitat în jur până am dat de o domnișoară draguță și am întrebat-o de produs. M-a condus spre case și am dat peste ceva mai bun! Mai multe produse mini. Yeeey ! Fericire mare că pot măcar în cantități mai mici să-mi achiziționez produsele!

Ghici ce mi-am luat! No uite mai jos ce drăgalașe sunt!

Le-am testat și pot zice că își merită banii, fie ele în orice cantitate. Conturul de ochi chiar este foarte rezistent, are o textură cremoasă, mată și iese atunci când rotești de baza tubului. Se aplică ușor și se dă puțin mai greu jos față de altele. Balsamul/primerul ajută la acoperirea/astuparea porilor făcând ca pielea feței să arate ca un fund de bebeluș. Mă refer la partea bună a expresiei. Iar mascara, da! Este extraordinară pentru gene, chiar le dă un plus de volum, îl menține pe durata zilei și nu te trezești cu negru pe sub ochi din cauza lui.

Numai cuvinte de laudă pentru Benefit Cosmetics!

Am trecut și pe la Kendra că tot erau în Mega Mall, să îmi iau fondul de ten pe care-l folosesc în prezent. Este al doilea tub de la Seventeen care îl folosesc în ultimii câțiva ani. L-am mai folosit în liceu, a fost primul meu fond de ten, de aceea știam că este foarte bun. Nici nu mai credeam că există, până să dau se el întâmplător. Este ieftin și potrivit pentru tenul meu.

Apoi am plecat în ParkLake, doar acolo dau de NYX. Am rămas fără batonul magic pentru contur. Am încercat și varianta pudră, dar nu mi-a plăcut, iar cu pensula nu cred că mă descurc dacă am unul cremos. Acesta este perfect pentru mine!

Într-adevăr nu am nici pensule grozave să îmi facă plăcere să mă frec cu ele pe față... Nu am dat așa mare importanță make-up ului până acum puțin timp, de când am început să învestesc în cosmetice.

Promit că am să învăț mai multe și am să testez diverse produse pentru a veni cu mai multe impresii despre ele. Hai că mă pun pe învățat până data viitoare când apar în fața ta cu alte cosmetice!

Îți las câteva linkuri pentru produsele prezentate în caz că ai nevoie de mai multe înformații, un preț, o cantitate sau mai știu eu ce.

P.S. La produsele care le-am achiziționat în varianta mică ai în același link prețul tuturor cantităților valabile.

Pupici dulci !

bottom of page