top of page

2017, ești pregătit pentru schimbări ??!

Ooaaa Ooaaa Ooaaa! Toată lumea cânt-acum cu mine! WOOOAAAAA ! E petrecere ! Ahaha ha ha ! Alarmă falsă!

Nu e nici un party, liniștește-te ... Gata cu Crăciunul, s-a dus, gata și cu revelionul ... am mai îmbătrânit cu încă un an sau poate am devenit mai înțelepți. Pe naiba, de îmbătrânit sigur, dar înțelepciunea nu vine la pachet cu vârsta, ci cu încercările vieții și cu tacticile tale de a trece cu brio peste ele.

Ți-am zis că am o nouă listă „to do”, iar 2017 se anunță a fi crâncen pentru lenea mea care tinde să dispară. Păi gata, nu ai idee câte mi-a cauzat cotoroanța asta de lene ... Multe idei neîmplinite, mulți pași înapoi, multe kilograme în plus, un program neorganizat, un corp nesănătos (am băgat în el tot felul de alimente delicioase, dar nocive) etc

Știu, știu ... Ai să zici că sigur am avut această inițiativă de N-șpe mii de ori și nu am schimbat nimic, așa e. Chiar am zis de foarte multe ori „Gata! De mâine învăț să zbor!” și nu, tot ce am reușit a fost să mă târăsc de leeeneeeee !

Ptiu! Fir-ai tu să fii de lene!

Vei gândi sigur că acum dacă am făcut publice ideile mele mă voi ține de ele doar de rușine, dar neaaah, nici gând! Nu sunt genul, dacă chiar nu vreau ceva, las rușinea că nu îmi aduce nimic benefic și tot ca mine fac. Doar că sunt curioasă cât de departe poate ajunge ambiția mea. Vreau să trec împreună cu tine (tu în postura de spectator) prin urcâșuri și coborâșuri pe parcursul timpului.

Vreau să învăț multe lucruri noi, să greșesc de multe ori, să iubesc mai mulți oameni, ființe, locuri, momente ... Să mă trezesc dimineața cu zâmbetul pe buze și să adorm cu entuziasmul în suflet.

Hmm, oare câte obiective din lista mea pot bifa la sfârșitul anului? Vedem împreună, am de gând să scriu mai des, mai multe din planurile mele și să fiți la zi cu încercările mele eșuate sau cine știe, chiar reușite.

Let's do this!

+ 2 poze cu mine în caz că-ți era dor, hai că ti pup băi !

În caz că nu mă urmărești pe Facebook sau pe Instagram, e okay, îți las link-urile aici în caz că te mai gândești.

https://www.facebook.com/cristinaiancusimirela/

https://www.instagram.com/cristinaiancusimirela/

bottom of page