top of page

The MiX - Urban Food Concept

Hai să facem un exercițiu de imaginație! Ești gata? Bun!

Ai un meniu diversificat, adaugă amabilitatea personalului, presară gustul amețitor al preparatelor și combină cu atmosfera caldă și primitoare.

Ce îți rezultă? Corect, The Mix - Urban Food Concept !

În urmă cu două seri am descoperit efectul WoW din spatele conceptului The MiX, așa că m-am gândit să îți zic și ție despre el, poate vei face pe cineva fericit invitându-l acolo.

Nici bine nu am intrat și am fost întâmpinată de zâmbetele personalului, un aspect la care țin foarte mult și îmi doresc să întalnesc peste tot. Îmbrățișată de atmosfera aparte care plutea în aer, am fost invitată la o masă și m-am bucurat de ce era mai bun! Preparatele gustoase servite într-un stil artistic le-am mixat cu conversațiile captivante ale oamenilor frumoși în compania în care m-am aflat.

Povești frate, ce gogoși tot încerc să îți vând? Uite câteva poze, mai mult ca sigur nu te vrăjesc și ți se va face poftă!

Ceea ce îți prezint mai jos sunt doar mini preparate de prezentare a celor ce le vei găsi în meniul oficial al restaurantului. Și ghici cine este capul bunătăților ăstora, Chef Rareș Calotă ! Dacă ai urmărit la un moment dat MasterChef sigur ai stat cu sufletul la gură pt el!

Erbivor View ~ mozzarella buffala, roșii cherry, ulei de lămâie cu usturoi și busuioc, nuci, grisine

Chubby Wieners ~ hot dog românesc cu cârnat proaspăt de casă, sos marinara, pecorino, ceapă crocantă, mix de salată

The DuckFather ~ piept de rață, păstârnac cu scorțișoară, miere și trufe, sparanghel, sos de rodie cu merișoare

Skittlemisu / Chefs Vision ~ milk coffee cracker, parmegiano truffle, Morgans Cream, skittles nougatine, cherry coulis

Știu că nu ți-am făcut poftă, dar te rog, șterge-te la gură! Bine, bine ... Pe bune, am înțeles! Deci dacă pozele mele nu sunt reușite sau să zicem că nu reflectă realitatea pe deplin (îți dau dreptate, preparatele arată mult, mult mai bine și gustul, mmm ...) atunci te rog să te convingi singur !

De băutură nu îți pot spune prea multe din păcate pentru că „am fost șofer”, dar știu că au ceva bun în meniu! Descoperi tu dacă ești norocos să nu fie nevoie să conduci mașina. Oricum, știu sigur că poți găsi o varietate de băuturi non-alcoolice sau alcoolice.

Știu ... abia aștept să mă întorc, fie că sunt pasager sau mă duc pe jos 7 km.

Unul din motto-urile localului este „Mix the good moments and create great memories”. Eeeeee?! Sună bine, știu!

Dacă vrei să ajungi cât mai repede la acest restaurant te ajut cu adresa să te scutesc de un efort de a mai căuta pe google.

Uite aici, știu că-mi citești articolul de pe telefon, așa că poți da doar un click și poți pleca !

Apropo, găsești deschis de la 10:00 până la 00:00.

Mulțumesc Denis Radu, Monica Munteanu și Bogdan Daradan pentru invitație! Superbă seară datorită vouă!

Pe tine drag cititor te pup și te îmbrățișez cu căldură căci tare frig mai e afară!

bottom of page