top of page

Cu punguțele pline de la NYX - doar pentru fete !

Lasă câteva secunde ceea ce faci în acest moment, trage aer adânc în piept și închide ochii. Am nevoie de imaginația ta ... auzi multe voci în jurul tău, iar acum că deschizi ochii îți dai seama că ești într-un mall. Ai câți bani vrei tu să ai, ce faci acum?

Eu m-am dus glonț spre magazinul NYX și până nu mi-am cumpărat câteva lucruri nu am ieșit! Da, este un articol pentru fete, ți-am zis eeeeu!

Cum care NYX ? Îl găsești în Park Lake Shopping Center ! Acum că am lămurit-o și pe asta să trecem mai departe.

Mă tot plimbam prin magazin, mă holbam la produse și nu știam ce să aleg ... Offf, greu tată, greu ... Sunt atât de multe produse, bani limitați, iar eu nu știu prea multe despre cum trebuie să te spoiești ca la carte, am de învățat. Nu e panică, învăț ușor, ușor cu YouTube-ul în față.

Din teamă să nu aleg ceva care nu mi se potrivește am rugat una din domnișoarele de la NYX să mă ajute cu cele mai bune sfaturi pe care le are la ea. I-am explicat de ce anume am nevoie, iar ea mi-a arătat diverse produse, le-a testat și m-a lămurit. Ușor mi-am umplut coșulețul și am plecat fericită spre casa de marcat, îi întind cardul domnișoarei de la casă și-i zâmbesc. Yeeey! Dau din codița mea invizibilă și mă îndrept spre casă fericită.

Cu ce să încep?! Hmm ...

Cu această adorabilă paletă de culori!

1. The Adorable Shadow Palette NYX - TAS01

Mi-am dorit un look natural care să îl pot purta la serviciu și cu mici schimbări să îl transform într-un make-up de seară.

2. NYX Pro Crease Brush - no 17

Pentru a realiza un smokey din aceste culori mi-am luat și o pensulă care îmi lipsea. După cum am spus și mai sus, nu mă pricep așa bine să folosesc fardurile și accesoriile pentru make-up, am o colecție ieftină și destul de mică de pensule strânse de ici-colo (un Avon, un dm ... ). De curând am început să investesc mai mult în produse de înfrumusețare, asta e, niciodată nu e prea târziu !

3. NYX Dark Circle - nuanța DCC01 Fair

Bun, ochii îi pot desena cu cele două de mai sus, dar cearcănele cu ce le pot ascunde? Se tot adună zile aglomerate, seri și mai și, iar ochii mei sunt obosiți. Este compact, am unghii lungi ... nu este o combinație tocmai perfectă, cum crezi că reușesc să îl folosesc? Mi-am luat un burețel pentru aplicarea fondului de ten, tot de la NYX și folosesc partea mai „ascuțită” să iau din produs pentru a-l aplica.

Cu chestiuța asta mică îmi fac treaba ... da.

4. Baton pentru conturare NYX Wonder Stick - nuanța WS04 Universal

Acum să trec la următorul produs, pentru a-mi contura frumos fața mi-am luat acest baton magic ! E mai eficient decât dacă aș avea o paletă, aș lua culoarea și aș aplica-o cu pensula. Pe acesta îl folosesc măzgălindu-mă ușor pe unde vreau să fac umbre și prin locurile pe care vreau să le luminez/accentuez, apoi blenduiesc tot cu sărăcuțul burete de care ți-am mai zis. Îmi place mult produsul, se aplică și se întinde ușor pentru efectul dorit.

5. NYX Eyebrow Gel - nuanța EBG02 Chocolate

Să trecem la următorul produs! Pentru sprâncene mi-am ales această minunăție de gel. Yuppy yuppy yeey! Îl aplic ușor cu o pensulă specială și se așează perfect. Cred că-mi ajunge o viață la cât produs e nevoie să aplic, doar murdăresc puțin pensula pe vârf și mă pictez.

6. NYX HD Blush - nuanța HDB21 Intuition

Pentru obraji mi-am luat această nuanță, nu mă întreba de ce am ales-o, mi-a plăcut pur și simplu, iar domnișoara care mă ajuta mi-a zis că mi se potrivește. Este o noanță de roze puțin mai închisă, mă face să mă gândesc la toamnă.

7. NYX Soft Matte Lip Cream - nuanța SMLC10 Monte Carlo

Pentru buze am ales acest roșu pe care trebuie să îl port cu mare atenție când aleg ceva din garderobă. Clar nu îl voi folosi pentru un look natural, dar pentru o seară de neuitat cu siguranță!

Băi, cam atât, nu am mai avut bani decât pentru atât, aaaa stai așa!

8. NYX Blending Sponge - ACC10

Mi-am luat ceva și pentru nămolul ce-l dau pe față! Acesta este acel burete de care ți-am scris, e foarte bun! Are o formă conică, iar într-o parte este tăiat drept pentru o aplicare mult mai precisă, partea aceea eu o folosesc pentru anticearcăn.

Cam atât ! Pam paaaam ! Cam atât am să îți arăt pentru moment, stai pe aproape și îți voi mai arăta mai multe.

Am și o poză nu prea clară, machiată cu acestea. Asta așa să îți faci o idee despre cum am reușit să folosesc paleta de culori.

Produsele au prețuri accesibile sau cel puțin așa cred eu. Acestea-s prețurile dacă treci prin magazinul din ParkLake, iar dacă nu ai timp, am căutat pentru tine produsele pe site-ul theMakeupShop și îți las la fiecare câte un link. Din păcate la burete și la lipgloss nu am găsit, poate găsești tu ...

Anticearcăn - 38 lei

Lip gloss - 29 lei

Wonder Stick - 49 lei

Fard de obraz - 34 lei

Burețelul negru - 39 lei

Dacă ai câteva sfaturi pentru mine în legătură cu make-up ul, te aștept cu un semn să vorbim mai multe, eu sigur mai am multe de învățat!

Te pup și te strâng cu dragoste în brațe (ușor, nu vreau să rămâi fără aer) !

bottom of page