top of page

Exclusive Beauty & Fashion Shows - noul concept de shopping


Ce înseamnă pentru tine SHOPPINGul ? Eeee hai, pe bune?

Pentru mine reprezintă o stare de bine! Sunt supărată ... îmi trece cu shopping, sunt răcită ... îmi trece cu shopping, am bâzdâci ... ei bine îmi trece cu shopping ! Să tot fac bani pentru fericirea mea!

Dacă tot am ajuns să discutăm despre acest proces magnific, te invit în perioada 17 - 19 noiembrie să iei parte la un nou concept de shopping, ceva cu totul aparte care va avea loc în cadrul evenimentului Exclusive Beauty & Fashion Shows !

Sună bine, nu?

Dar asta nu e totul! Palatul Noblesse - Lifestyle Palace găzduiește acest eveniment unde vei întâlni designeri, creatori handmade, artiști și consultanți în frumusețe bucuroși să îți ofere cele mai bune sfaturi! Pe lângă articole vestimentare, accesorii, cosmetice și parfumuri, Exclusive Beauty & Fashion Shows ți-a pregătit prezentări de modă în acorduri de vioară by Graziella.

Eu mă duc! Te aștept și pe tine având în vedere că întrarea este liberă și nu ai nimic de pierdut, nici măcar banii sau timpul. Se merită să îți rupi o parte din programul agitat și să te relaxezi făcând cel mai minunat lucru, SHOPPING ! Și nu orice fel de shopping, ci unul într-o atmosferă unică!

Evenimentul începe joi și se termină sâmbătă, iar accesul se face între orele 18:00 și 22:00.

Dacă „ne vedem pe acolo” (de fapt tu mă vezi, poate eu nici nu te cunosc) te aștept să mă saluți și poate îmi arăți ce lucru minunat / lucruri minunate ți-ai achiziționat din cadrul evenimentului.

Ți-am atașat mai jos două clipuri realizate în urma altor două evenimente desfășurate în cadrul Noblesse Palace Lifestyle Fairs 2016. Enjoy!

În caz că nu știi locația, Palatul Noblesse - Lifestyle Palace se află în minunatul Centru Vechi pe strada Sfinților, nr 7, Sector 2, București. Acum poți să îți deschizi Google Maps sau Waze și să te îndrepți către locație în una din zilele evenimentului sau nu numai!

Te pup și te îmbrățișez cu drag!

Luxury Lifestyle Fair

Noble Drinks Fair

bottom of page