top of page

Stejarii Pool Club - răsfățul perfect departe de agitația Bucureștiului

Departe de nebunia Bucureștiului, departe de zgomotul orașului, dar aproape de sunetul relaxant al naturii, printre copacii tăcuți din pădurea Băneasa se află restaurantul Stejarii Pool Club.

Este vineri seară, la Stejarii Pool Club se anunță Chef's Dinner! Un restaurant fin cu un meniu aparte ales de Chef Martin White combinat cu muzica live a solistului Eduard Santha. Ce poate fi mai frumos?

Intrarea este impunătoare, dar de cum pășești în interior locul îți spune „Te poți relaxa, vei petrece o seară minunată”. Acest fapt ți-l poate demonstra și personalul restaurantului care este tot un zâmbet și maniere impecabile.

Hai cu mine să facem un mic tur al interiorului să descoperi mai multe!

Superb! Plimbându-mă să fac poze, mă fascina fiecare colțișor cu fiecare amănunt care a fost așezat cu grjă și mare pricepere. Anumite detalii din restaurant sunt inspirate din natură, întâlnești griul specific rocilor, verdele ierbii proaspete de primăvară, maroul scoarței de copac și multe alte amănunte așezate într-un stil modern.

Deasupra barului am dat peste o ploaie de frunze de stejar făcute din sticlă, acest detaliu mi s-a părut impresionant! Îți place?

Într-un alt colț de rai am dat de acest superb acvariu! Vai ce frumusețe!

Îți mai pun câteva poze în galeria de jos să poți fi uimit pe deplin!

Cum ți se pare? Ești încântat?

Acum că ai văzut cum arată decorul, hai să îți prezint și restul!

Ai în față sfântul meniu! Doar citind ți se face poftă, nu mai zic să ai sub nas mâncarea ...

Aperitivul arăta cam așa. Thaa daaaaaa !

Delicios, nu? Te asigur că da! Foarte bun, mmmm ce bun!

Pe lângă acest aperitiv, din meniu am ales ravioli cu trufe și sos de pecorino, prosciutto crocant și nuci. Nu îți pot descrie în cuvinte cât de bogat era gustul și cum îmi dădea peste cap simțurile.

Okay, okay ... ți-am tot vorbit despre aspectul restaurantului, despre mâncare, dar muzica? Bine că nu am uitat, nici nu aveam cum!

Eduard Santha și superba lui voce împrună cu colegul lui de la clape au avut grijă ca atmosfera acelei seri să fie magică ! Mulțumim frumos domnilor!

Iar ca desert, mmmm, hai să îți spun și despre el ... ca desert mi-am ales ... Te-aș fi lăsat să ghicești, dar chiar te-ai chinui și nu știu dacă ai să dai răspunsul corect. Ei bine mi-am ales tarta de înghețată cappucino, foarte bun acest minunat desert!

Să-mi scot lista ...

* Papile gustative fericite. Check!

* Atmosferă minunată. Check!

* Muzică ce-ți topește inima. Check!

* O seară de neuitat. Check!

Se pare că am reușit să bifez tot, este foarte bine, înseamnă că voi reveni cu prima ocazie. Tu când te duci? Uite aici pagina de Facebook a restaurantului, așa vei fi la curent cu următoarele evenimente!

Ce mai aștepți? Apasă pe link și DĂ UN LIKE la Stejarii Pool Club! Poate ne întâlnim cândva pe acolo!

Te pup cu drag!

bottom of page