top of page

Experiența cinematografică dintr-o sală VIP în noul Cinema CITY ParkLake

Ador să stau într-un fotoliu confortabil situat în fața unui ecran imens pe care se derulează un film de calitate. Dacă filmul este unul foarte bun pot sta și pe jos cu gura căscată la proiecție, dar dacă am și confort deja totul este mai mult decât extraordinar!

Toată săptămâna trecută știam că voi avea un weekend plin, că voi lucra la câte una alta și nu voi avea timp de distracție. Sâmbătă seara am avut plăcuta surpriză de a fi invitată la vizionarea mult așteptatului film Inferno într-o sală VIP. Poate după o săptămână de muncă se merită un mic răsfăț alături de persoana iubită. Ai ghicit, iubitul meu s-a gândit să îmi facă o surpriză și i-a ieșit!

Dacă tot s-a deschis un mall lângă noi și l-a adus pe iubitul nostru Cinema CITY cu 3 săli VIP care au bucătărie proprie, am mers să ne minunăm și noi. Înainte de vizionarea filmului ești invitat cu o jumătate de oră în foaierul de unde poți lua masa la rafinatul bufet suedez. Mmm, bun, bun !

Ce poți găsi? Ei bine există o diversitate de mâncăruri calde și reci, desert, băuturi alcoolice (vin, bere sau vin spumant) și non-alcoolice (apă, suc natural sau acidulat) și cafea, totul nelimitat! Ei bine, cât să mănânci și să bei? Oare să bagi în buzunare merge? Clar nu m-am dus pentru asta! Dar ca să vezi, am făcut câteva poze cu gândul la tine, poate, poate te tentează să mergi și tu.

În timp ce mă delectam cu ce aveam în față, o simpatică domnișoară din personalul cinematografului mi-a întins politicos un pix și o foaie. Stai liniștit, nu îți cere să notezi cât ai mâncat și de ce, mi-a dat doar un formular cu rugămintea să las un feedback cu referire la calitatea produselor consumate.

După ce am gustat câte ceva din mâncărică (nu vroiam să am burta plină și să nu mai încapă „my precious” pop-corn) ne-am îndreptat către gustările destinate pentru film. Tot nelimitate și acestea, îți zic cu gândul că poate vrei să iei 5 tăvițe de nachos și ți-e jenă să întrebi una din domnișoarele care mișună pe acolo dacă se poate. Da, se poate!

Ne-am luat ce ne-a trebuit pentru film și ne-am îndreptat către fotoliile regești care au în dotare spătar și suport pentru picioare ajustabile (pentru un plus de confort sau pentru un somn de neuitat).

Mi-am așezat alimentele pe măsuța de lângă fotoliu (păcat că este prea micuță pentru două persoane), m-am făcut comodă și m-am pregătit sufletește pentru reclame (este foarte greu să vezi trailere bune și să mori de nerăbdare după filme).

Filmul a fost excepțional, doar atât îți spun, sper să nu îl ratezi chiar de ar fi să te duci într-o sală normală de cinema. Nu trebuie neapărat să te duci la VIP... Saaaaau dacă faci un efort oricât de mic e bine să încerci această experiență! Fiecare trebuie să ne permitem măcar o dată luxul de a face lucruri care ne bucură inima.

Mai jos îți atașez trailerul pentru filmul la care am fost, poate te conving!

Pentru mai multe detalii despre sălile VIP de la Cinema CITY le găsești în acest link .

Dacă și tu ai fost într-o sală de cinema VIP și ți-a plăcut sau nu ceva anume, îmi poți scrie părerea ta mai jos într-un comentariu, pe Facebook sau pe Instagram, e-mail etc !

Îți doresc să ai parte de o zi superbă de luni și de o săptămână productivă (să faci cât mai mult cașcaval sau mai bine zis să crești mare-n portofel) !

Te pup și te îmbrățișez cu drag!

bottom of page