top of page

Starbucks în ParkLake Shopping Center - cafea, cafeaaaa!

Astăzi m-am hotărât să îți povestesc despre Starbucks. Ștt, știu că ai să mă întrebi de ce, de ce tocmai despre Starbucks dacă sunt leșinată după Gloria Jean's Coffees?

În primul rând pentru că iubesc cafeaua. Iubesc modul ei de a-mi trezi simțurile atunci când se află în mâinile mele, fierbinte și aburindă. Mai întâi o miros, așa simt cum mă salută, apoi sorb ușor o gură și mă bucur de ea câteva secunde înainte să o înghit, așa îi răspund la salut. Îmi place să o savurez la fel cum fac cu majoritatea lucrurilor cu care intru în contact, le iau ușor, le privesc, le miros, le gust și îmi bucur simțurile cu ele. Iubitul meu îmi zice că parcă aș face dragoste cu cafeaua, ciocolata etc. Probabil chiar o fac, acesta este felul meu.

Da ... deci, de ce Starbucks? În urmă cu câțiva ani am intrat pentru prima oară în această cafenea, îmi amintesc că mă aflam în Mall București. Mi-am luat o cafea și nu am fost impresionată, așa că nu am mai revenit. Ba chiar susțineam că nu este bună cafeaua lor și nu îi înțelegeam pe cei din jurul meu de ce o adoră. Îmi amintesc și unde a fost greșeala, eram pe fugă și nu am apucat să mă bucur de ea așa cum se cuvine. Așa că, din cauza neatenției mele i-am permis altei cafenele să îmi cucerească inima și nu i-am mai dat nici o șansă cafelei de la Starbucks.

Te simt că ești curios să știi cum de am ajuns iar să o gust dacă nu aveam o părere așa bună despre ea. În urmă cu câteva seri am fost invitată de bunul meu prieten Bogdan la cafeneaua din ParkLake Shopping Center cu ocazia inaugurării celei de-a 23-a locații Starbucks din România. Am strâmbat puțin din nas și totuși am acceptat, hai fie, oricum beau cafea indiferent de oră. Până la urmă nu trebuie să fie dimineață pentru a mă bucura de cafea, pot fi în pijamale pe jumătate adormită, la birou cu o grămadă de treabă, în drum spre un eveniment sau ruptă de oboseală în fața unui PC încercând să termin un proiect.

Ajung la cafenea, wow balonașe, chestii, atmosferă primitoare, relaxantă, interesant. Mă holbez pe ici, pe colo, fac o poză și după ce îmi găsesc un loc mă îndrept spre tejghia să comand. Nu știam ce să cer, am zis doar „Ceva cu vanilie să fie, te rog!”. Mai fac câteva poze așteptând să mi se prepare cafeaua, mă învârt prin cafenea și mă întorc. Apoi descopăr cu stupoare că îți notează numele pe pahar, foaaaarte taaaare! Asta așa să nu o încurci cu ceaiul celui de lângă tine? Bine că au ei grijă! Pfiuu! Mă uit la pahar și ușor îmi incep ritualul de împerechere cu cafeaua. O miros, o gust și rămân surprinsă. Opaaa, stai așa că nu-i așa ! Păi ce înseamnă asta? În mintea mea deja totul se schimbă, nu e așa cum îmi aminteam, este surprinzător de gustoasă! Te face să te topești lângă ea, să îi spui povești nemuritoare și să îi cânți de dor. Vai ce bine a decurs seara în compania cafelei de la Starbucks! Deja mă gândesc la cum va fi când o voi revedea.

Pun pariu că au scris asta pentru că se bazează pe calitatea cafelei și pe angajații pricepuți, sigur nu vei avea ce să le reproșezi. Saaau poate dacă ești căscat ca mine (cea din trecut) și nu dai atenție lucrurilor care contează ai să ajungi să zici că nu mai pui piciorul acolo, dar nu ai idee ce pierzi.

Într-adevăr, nu e bine să tragi concluzii pripite, descoperă și bucură-te de locuri, lucruri și de oamenii cu care intri în contact.

Hai să îți mai arăt ceva care sigur o să îți placă! Eeee ?! Decât să salivezi, mai bine du-te la Starbucks! Hai, hai fuguța!

Acum că este aproape de casă pot să plec în pijamale, cu ochii întredeschiși, bâjbâind după cafea! Sper doar ca cei de la pază să nu mă dea afară din mall.

Tu ai trecut pe acolo? Dacă da, te rog scrie-mi ce înseamnă pentru tine conceptul Starbucks. Dacă nu, ce mai aștepți?

Te pup și te îmbrățișez cu căldură, tocmai bine că acum a venit frigul!

Mulțumesc Starbucks și echipei Ranevents pentru invitație, datorită lor mi-am dat seama ce am avut de pierdut până acum ! Și lui Bogdan, bine-nțeles!

bottom of page