top of page

ZEN Sushi FUSION

După o săptămână în care ne-am obosit să facem cât mai mulți bani de cheltuit pentru relaxarea noastră, weekendul a apărut ca de nicăieri cu pretenții ! Presupun că te gândești pe unde să ieși, ce să mai faci, pe ce să mai cheltui bani (cu cap, nu doar să-i arunci pe fereastră). Hai să îți dau o sugestie !

Gândește-te la un loc retras, intim, liniștit, ești acolo cu cine vrei tu să fii și atmosfera locului în combinație cu interlocutorul tău îți dă o stare maximă de relaxare.

Ești în transă? Acum deschide ochii, așa arată intrarea. Ești inundat de curiozitate? Interiorul îți va întrece orice așteptare. Promit, vei fi surprins!

Intri și îți cauți locul perfect pentru tine, pentru voi. Răsfoiești meniul care deja lucrează la imaginația ta și cu siguranță îți va lua ceva timp să comanzi (știu, nici eu nu mă puteam decide cu ce să-mi bucur papilele gustative), dar poți consulta meniul cu persoana ce îți va lua comanda.

Poate că îți place sushi și vei fi încântat, poate nu ai mâncat niciodată și acest lucru te sperie, dar vei fi surprins. Saaau poate că ai mâncat și nu îți place, dar te asigur că doar ai dat peste un restaurant nu prea bun. Zen Sushi Fusion oferă preparate de înaltă calitate, selecționate din dragoste pentru arta culinară și te vor servi într-un mod atent și surprinzător de plăcut. Lor chiar le pasă dacă clientul care le-a intrat pe ușă, pleacă mai mult decât mulțumit.

Te vei îndrăgosti de gust, vei fi hipnotizat de culori și vei fi fermecat de mirosul din fața ta. Crede-mă că aveam curcubeu pe cerul gurii și o mie de senzații explozive într-un mod foarte plăcut!

Ce părere ai, salivezi deja? Nu e cazul, acum că ți-am dat o idee nu mai aștepta! Invită pe cineva, fie partener, rudă sau prieten și vă veți simți extraordinar. Și ca vizita să decurgă perfect, îți recomand să serviți un vin, cei de la Zen Sushi Fusion se pricep să te surprindă cu diversitatea vinurilor.

Restaurantul de care ți-am vorbit are intrarea aflată la parterul Hotelului Sarroglia, pe strada Vasile Lascăr, nr 59, Sector 2, București. Dacă ai altceva în plan și nu este în drumul tău îți las link-ul site-ului aici pentru a afla și celelalte locații oferite de ZEN Sushi Fusion, poate reușești să îți faci singur o surpriză.

bottom of page