top of page

Journey Pub&More București

E duminică, ne e foame și vrem să luăm prânzul în oraș. Ieșim din casă și încă nu suntem hotărâți unde să mergem, ne plimbăm cu mașina și îmi aduc aminte de un loc pe care mi l-a făcut cunoscut o bună prietenă. Ne punem de acord și ne îndreptăm către Romană, parcăm mașina în apropriere și intrăm. De cum ai ajuns îți poți da seama că te vei simți minunat, de cum am pășit înăuntru fiecare angajat al Pub-ului ne întâmpină cu zâmbetul pe buze și un salut prietenos de bun venit. Da, îmi place, mă face să mă simt ca și cum aparțin acestui loc, atât de primitor și de relaxant.

Ne așezăm la una din mese ne facem comozi în timp ce ni se aduce meniul (foarte drăguț, au folosit ca copertă o mini valiză). Am cercetat paginile meniului și nu după multe căutări știu deja ce vreau să îmi comand (sunt genul care mă pot decide greu, rar mă hotărăsc rapid - sunt curioasă când vine vorba de mâncare și imi place să gust noi combinații), aleg pentru început un Cappuccino Grande și o sticlă de apă, iar apoi când ni se cere comanda zic și de o porție de Quesadilla.

Ni se aduce ce am comandat de băut și suntem informați că este gata mâncarea în aproximativ 15-20 de minute. Chiar așa s-a și întâmplat, în 15 minute mâncarea comandată stătea în fața noastră și arăta la fel ca în meniu și mai mult gustoasă decât pare. Mmm bun, bun, bun ! Poate pozele făcute de mine nu reflectă întru totul realitatea, dar vă garantez că este așa cum vă zic, pe cuvânt de cercetaș !

Vă las aici link-ul către site-ul localului Journey Pub&More , poate aveți nevoie de mai multe informații despre locație, meniu, jocuri etc.

Sunt multe de zis despre acest loc, dar vă las să descoperiți singuri cât de minunat poate fi.

Până una-alta îmi puteți scrie dacă ați fost aici și ce vă place cel mai mult (așa poate mai descopăr și eu de la voi).

Vă pup și vă îmbrățișez cu drag!

bottom of page