top of page

Bagaj de concediu !

A venit și rândul meu să plec în concediu ! Hip Hip Hooray !!

Ei bine, e frumos să te mai relaxezi după câteva luni bune de muncă, dar mai greu (poate doar pentru mine) este să te apuci de baaaagaaaaj ! Aș arunca în troler tot ce îmi pică în mână, dar trebuie să am grijă ce iau și să fiu selectivă dacă vreau ca bagajul meu să încapă în mașină ... Mi-am propus să îmi iau strictul necesar (ceea ce e foarte greu pentru o fată), încerc ...

Plec la mare să mă bucur de soare, de un bronz frumos, vizitez una-alta și casc gura în stânga și în dreapta. Am să mă întorc cu multe poze, cu un zâmbet tâmp pe față și cu un regret că s-a terminat. Până atunci vă arăt ce voi avea în bagaj (mai puțin haine, încălțăminte, genți, accesorii bla bla bla - acestea vi le voi prezenta în alte postări, cum ar fi și în pozele cu care mă întorc).

Și acum să trecem la treabă.

În prima poză am înșirat produse fără de care nu aș putea sta mai mult de 24 de ore.

Deodorantul de la NIVEA este unul minuscul, are 35 ml și este perfect pentru un bagaj mic (big like pentru el). Este ideal pentru haine de orice culoare pentru că nu lasă urme sau pete.

Următorul produs este un spray de corp de la AVON, îmi place să îl folosesc după ce ies din duș, astfel îmi miroase pielea a mango și rodie (sunt îndrăgostită de rodii, m-aș căsătorii cu o rodie dacă s-ar putea). Sprayul este la un preț accesibil în catalogul AVON, undeva în jur de 10 ron și există în mai multe variante (vanilie, prună, trandafir și ciocolată etc).

Din bagaj sigur nu trebuie să-mi lipsească gelul de duș. Cel prezentat în poză este de la Le Petit Marseillais, nu am mai avut până acum nimic de la acest brand. ce m-a făcut să-l iau de pe raftul din Auchan, să-l pun în coșul de cumpărături și să ajung cu el la casă? În primul rând am văzut scris pe flacon că oferă o hidratare intensă (după o zi la plajă unde pielea se prăjește sub razele soarelui, aceasta are nevoie de hidratare pentru a nu se usca - nu vrem să avem acele ”coji” inestetice pe corp), iar în secunda doi am desfăcut capacul să-l miros (cred că majoritatea facem așa în magazin). Vai, pot spune că are un parfum demențial și a reușit să mă dea pe spate încă de la prima repriză de tras aer în piept!

Cel de-al patrulea produs este o spumă de curățare a tenului de la NIVEA. Pentru acest proces nu este recomandat a se folosi demachiantul sub forma de crema lichida sau apă micelară. Discheta demachiantă curăță undeva la 40% din fondul de ten de pe față, iar restul intră în pori fiind împins de aceste dischete. De aceea este indicat a se curăța tenul cu un demachiant spumă și după clătirea cu apă să se folosească apa micelară.

Probabil că ați observat dischetele demachiante (am găsit pachetul acesta micuț pentru călătorie) însă nu am pus apa micelară (m-ați prins ! am uitat să o pun în poză... am mai multe de la diferite branduri - Garnier, NIVEA, AVON etc ).

Alte trei lucruri extrem de importante ar fi periuța de dinti, pasta de dinți (cel mai mult imi place cea de la Colgate, de când mă știu doar asta o folosesc) și ața dentară.

Foarte folositoare sunt și aceste 2 produse. În primul și în primul rând ADOR șamponul uscat de la Batiste ! Te scoate din belele atunci când ești în grabă , dar ai părul ”gras” (urăsc excesul de sebum, trebuie să îmi spăl părul o dată la două zile - of, of , oofff).

Acum câteva luni am dat peste minunăția asta mică de la NIVEA, un fixativ minuscul ce oferă și volum pe langă fixarea firelor de păr. M-am gândit că îmi va fi de folos în concediu și iată-l !

Următoarele produse îmi oferă ce am mai mare nevoie - HIDRATARE !!! Cele mai importante pentru mine sunt cremele de față. Crema de față de la L`OREAL Paris o folosesc de regulă înainte cu 5 minute de a aplica fondul de ten. Îmi place tare mult că oferă hidratare pentru întreaga zi. Cea de-a doua cremă este de la NIVEA și este de noapte, o folosesc după ce mă demachez.

Am mai pus în bagaj și crema de corp Planet SPA de la AVON, hidratează , catifelează și oferă un parfum plăcut pielii. Plus o mini-cremă de mâini și un spray cu ulei argan de la AVON.

Dacă mergem la plajă trebuie neapărat să nu uităm protecția de soare și o cremă sau un spray de hidratare a pielii expusă la soare. Când stau pe plajă simt nevoia de a citi, a asculta valurile mării și de a trage un pui de somn după ce ies din apă (atunci când sunt prea obosită de la atâta zbenguială, bine-nțeles).

V-am făcut o poză în fugă și la produsele de împopoțănare, prea multe detalii despre acestea nu vă mai dau prentru că vreau să vă vorbesc cu altă ocazie.

Am plecat la somn că m-a apucat o oră târzie, iar eu trebuie să mă trezesc devreme pentru fabulosul și mult așteptatul concediu.

Vă pup dulce și vă imbrățișez cu drag!

bottom of page