top of page

NIVEA lover

Bună tuturor ce aruncați un ochi pe blogul meu !

Din dorința de a consuma din multa energie ce o am zi de zi s-a născut acest blog (bine-nțeles că am momentele mele de lene ca orice om, nu pot zice că sunt un titirez) și voi continua cu el chiar dacă doar eu citesc postările ( bine, poate o să se uite și mama, chiar și tata, iar sora mea cu siguranță ).

Acum să trecem la treburi mai serioase, lăsăm glumele pentru că vreau să vă arăt ce am gasit ieri în Auchan, uitându-mă în stânga și-n dreapta după tot felul de lucruri de care am nevoie în concediu.

Ei bine, mă bucur că am dat întâmplător peste acest deodorant scos pe piață de NIVEA, (brandul meu preferat al produselor de îngrijire și igienă corporală). Pot spune că este varianta celui pe care îl foloseam înainte ”cu bilă”, însă acesta are pompiță si îl pot aplica mai ușor. După achiziționare m-am uitat după el pe internet având curiozitatea de a afla mai mult și am găsit că există și în varianta pentru bărbați (doar nu uităm de ei, sunt și ei oameni).

După cum observați în poza ce am făcut-o are specificat pe produs ” 0% Aluminium (ACH) ”, iar după cum cred că unii dintre voi știți, de-a lungul anilor au fost multe discuții prin rândul oamenilor de știință, producătorilor și al consumatorilor despre deodorantele ce conțin aluminiu și cum dăunează acestea (sau poate nu) sănătatea utilizatorilor.

Mă bucur că s-au gândit la îmbunătățirea calității produselor din portofoliu.

Sunt tare încântată de acest deo că își face treaba (pe tot parcursul zilei mă simt minunat că nu apare mirosul neplăcut al transpirației - asta după o zi obositoare de muncă și o ieșire în oraș).

Îl recomand !

În următoarea postare am să vă vorbesc despre minimul necesar de lucruri de luat în bagajul de concediu (cel de vară) și bine-nțeles am să fac câteva poze să vă arăt ce iau cu mine.

Până data viitoare puteți da like paginii mele de facebook și follow pe instagram pentru a afla mult mai ușor de noile postări !

Vă pup și vă îmbrățișez cu drag !

bottom of page